Kupując u nas wspierasz
rozwój Polskiej gospodarki
Moduły zawsze dostępne
do pobrania ze strefy klienta.
Posiadając u nas konto
otrzymujesz rabat na wszystko!
Najlepszy manager zamówień! Zobacz większe

Wersja testowa na 7 dni kliknij i pobierz za darmo!
Otrzymaj rabat 5% oraz dostęp do wersji testowej modułu
Zaloguj się lub zarejestruj w strefie klienta
  • Autor: Tomasz Dacka (sensbit.pl)
  • Dotyczy wersji PrestaShop: 1.5, 1.7, 1.6
  • Wymagany IonCube: TAK w wersji min. 10.0
  • Aktualna wersja: 1.3.0
Moduły i modyfikacje PrestaShop / Przydatne narzędzia

Najlepszy manager zamówień dla PrestaShop 1.5, 1.6 i 1.7!

Masz dużo zamówień i poświęcasz na nie za dużo czasu? Zarządzaj swoimi zamówieniami w szybki i prosty sposób.

Nasz manager zamówień dla PrestaShop uprości zarządzanie zamówieniami do minimum, a ponadto utworzysz przesyłki dla wielu przewoźników w jednym widoku!

Zapraszamy do darmowego testowania modułu.

Czytaj więcej...

Najlepszy manager zamówień!
  • 1.5
  • 1.6
  • 1.7

24,99 zł

24,99 zł brutto

loader

Licencja co i jak?
Twoje zakupy są bezpieczne.
Wysyłka w ciągu 2 minut.
Bezpłatne aktualizacje
Darmowe wsparcie autora

Galeria produktu

Dziennik zmian

Sprawdź jak Najlepszy manager zamówień dla PrestaShop 1.5, 1.6 i 1.7! wygląda w sklepie PrestaShop i jakie ma funkcje!
Kliknij na zdjęcie by zobaczyć detale

v1.3.0 @ 04.05.2021
- dodano możliwość konfiguracji formatu etykiety produktu wyświetlanej na liście

v1.2.2 @ 04.05.2021
- dodano nowy format wydruku = wydruk z modułu x13printorder od x13.pl z opcją wielokrotnego wydruku lub pojedynczego
- poprawiono wyświetlanie listy produktów w zamówieniu jeśli przekracza ilość znaków

v1.2.1 @ 04.05.2021
- poprawiono błędy z synchronizacją modułu Allegro
- poprawiono błędy z zaznaczaniem zamówień w których produkty mają osadzone nieprawidłowy kod html lub znaki spoza UTF-8

v1.2.0 @ 21.04.2021
- dodano wyświetlanie loginu allegro (z modułu Allegro od X13.pl) pod danymi klienta na liście
- dodano nowy filtr "Źródło zamówienia" z opcją Sklep i/lub Allegro
- dodano pobieranie informacji o wybranym punkcie odbioru bezpośrednio z integracji Allegro od x13.pl
- poprawiono błędy z wyświetlaniem się danych

v1.1.1 @ 13.04.2021
- poprawiono błąd z wyświetlaniem kodu html w preście 1.7

v1.1.0 @ 08.04.2021
- dodano opcję szukania zamówień po numerze przesyłki
- dodano wyświetlanie się łącznej ilości zamówień powiązanych z zestawem filtrów na pasku szybkiego dostępu
- poprawiono działanie sortowania
- poprawiono tworzenie duplikatu szybkiego filtru podczas zapisywania zmian w ustawieniach zestawu filtrów
- optymalizacja zapytań sql

v1.0.0 @ 06.04.2021
- oficjalne pierwsze wydanie

Opis

v1.2.2 - nowy format wydruku zamówień - wydruk z modułu x13orderprint od x13.pl

W wersji 1.2.2 zintegrowaliśmy w naszym module możliwość współpracy z modułem wydruku zamówień od x13.pl - https://x13.pl/moduly-prestashop/masowe-drukowanie-zamowien.html

Po wybraniu zamówień można wydrukować je poprzez moduł bezpośrednio z listy, bez konieczności przechodzenia do strony ww. modułu. 

Dynamiczna lista zamówień bez konieczności wyświetlania szczegółów zamówienia

W celu przejrzenia szczegółów zamówienia na standardowej liście zamówień PrestaShop każde zamówienie musi być otwarte w nowym oknie. 

Nasz moduł został stworzony by uprościć ten mechanizm i umożliwia przeglądanie listy na jednej stronie, dynamicznie wczytując nowe dane w tle.

Ponadto moduł od razu na liście zamówień wyświetla najważniejsze informacje, co w 99% przypadków wystarczy i nie wymaga wyświetlania szczegółów zamówienia.

Zaoszczędź swój cenny czas i kontroluj wszystko w jednym miejscu!

Wczytywanie kolejnych stron w tle bez odświeżania strony przy przewijaniu

Przeglądanie kolejnych podstron zamówień wymaga w PrestaShop odświeżenia strony.

Nasz moduł wyświetla dane dynamicznie w tle już na etapie przewijania listy zamówień oszczędzając Twój cenny czas!

Zmiana ilości zamówień wczytywanych na “jednej” stronie

Możliwość wyświetlenia nawet 500 zamówień na stronę dla wielu wystarczy by wygenerować chociażby masowo przesyłki do tych widocznych zamówień.

Możliwość wyboru danych jakie mają się wyświetlać na liście

Uprościliśmy widok listy do minimum, zachowując przy tym pełną funkcjonalność i wyświetlanie najważniejszych danych.

Jako, że moduł jest w pełni konfigurowalny już na starcie możesz wybrać, które dane mają być wyświetlane na liście.

Możesz wybrać między innymi:

  • ID / Indeks - numer kolejny zamówienia w bazie danych, jego indeks oraz datę utworzenia zamówienia
  • Klient - Imię i nazwisko, ID klienta, jego email oraz numer telefonu
  • Produkty - lista zakupionych produktów z ilością, ceną oraz zdjęciem
  • Dostawa - nazwa wybranego przewoźnika, koszt dostawy, adres dostawy oraz numer telefonu odbiorcy. W przypadku dostawy do punktu, moduł wyświetli adres wybranego punktu odbioru np. Paczkomatu1
  • Płatność - Wybrana metoda płatności wraz z wartością całego zamówienia i statusem czy zostało opłacone
  • Status zamówienia - aktualny status zamówienia z możliwością szybkiej zmiany oraz ostatnią datę zmiany statusu
  • Przesyłki - listę wygenerowanych przesyłek z możliwością pobrania etykiet oraz wygenerowania nowej przesyłki na podstawie zdefiniowanych szablonów przesyłek2

Ponadto możesz stworzyć sobie wiele list, każda wyglądająca inaczej i szybko przełączać się między nimi.

Rozszerzone opcje sortowania listy

Oprócz standardowych opcji sortowania po ID zamówienia, czy też po ID klienta możesz posortować listę według wartości zamówień lub np. po dacie ostatniej zmiany statusu zamówienia.

Szybka i zaawansowana wyszukiwarka zamówień

Takiej wyszukiwarki jeszcze nie było. Stworzyliśmy narzędzie, za pomocą którego możesz wyszukać cokolwiek związanego z zamówieniem.

Imię, nazwisko, telefon, email, adres klienta? A może listę wybranych zamówień podając tylko listę id lub indeksów?

A może wszystkie zamówienia na określoną kwotę lub zawierające jakikolwiek produkt spełniający kryteria? 

To wszystko, a nawet więcej znajdziecie w szybkiej i zaawansowanej wyszukiwarce zamówień dla PrestaShop!

Wybór danych, które wyszukujemy w zamówieniach

Nasza wyszukiwarka jest w stanie wyszukać zamówienie na podstawie między innymi:

  • Danych zamówienia: id, indeksu, wartości, daty utworzenia
  • Powiązanego klienta: id, imię, nazwisko, email czy nazwa firmy
  • Powiązany produkt: id produktu lub jego nazwa
  • Nazwę powiązanego przewoźnika
  • Adres dostawy: telefon, nr komórkowy, firmę, imię i nazwisko odbiorcy, pierwszą i drugą linię adresu
  • Nazwę statusu zamówienia

Chcesz wyszukiwać po innych parametrach? Nie ma problemu napisz do nas, a my dodamy taką możliwość.

Rozbudowane filtry zamówień 

Możliwość wyszukiwania zamówień na podstawie słów kluczowych to jedna sprawa ale filtrowanie ich i tworzenie list np. "do wysyłki", "do spakowania" itd, umożliwią wam nasze wbudowane filtry zamówień.

Wśród nich znajdziesz możliwość filtrowania między innymi:

  • Po dacie zamówienia
  • Po statusie zamówienia
  • Po statusie płatności
  • Na podstawie wybranej listy klientów
  • Na podstawie wybranej listy produktów
  • Po przewoźniku
  • Po wybranej metodzie płatności
  • Na podstawie wygenerowanych przesyłek do zamówienia np. zamówienia bez dodanej jeszcze przesyłki lub wręcz odwrotnie

Filtry wraz z możliwością zapisywania ich i tworzenia zestawów filtrów, powodują, że nasz moduł jest jedynym takim dodatkiem dla PrestaShop na rynku.

Możliwość zapisania aktualnych filtrów i opcji dla każdego pracownika sklepu osobno

Wspominaliśmy już o zapisywaniu wybranych filtrów i tworzeniu np. list wysyłkowych czy wysłanych, albo zamówień nieopłaconych. 

Dzięki tej funkcji możesz stworzyć kilka, a nawet kilkanaście różnych zestawów i w mgnieniu oka przełączać się między nimi nie odświeżając nawet strony!

Możesz stworzyć np. "archiwum" zamówień wysłanych i opłaconych. Albo przygotować sobie szybką listę zamówień do wysłania. 

Każdy pracownik może tworzyć swoje zestawy i dzielić się nimi z innymi.

Szybki dostęp do wybranych zestawów filtrów

Podczas zapisywania zestawu możesz wybrać opcję szybkiej listy, którą możesz wyobrazić sobie jako szybkie zakładki, do których masz dostęp w ciągu chwili i przełączasz się między nimi jednym kliknięciem. 

Wszystkie pozostałe filtry znajdziesz na liście filtrów, która również jest łatwo dostępna, ale za to wymaga już dodatkowych 2 kliknięć. Oszczędność czasu to dla nas priorytet. Gwarantujemy 100% satysfakcji.

Możliwość dzielenia się wybranymi zestawami filtrów z innymi pracownikami sklepu

Możesz podzielić się swoimi filtrami z innymi pracownikami. Będą oni mogli skorzystać z twoich filtrów, a nawet dopasować je do siebie tworząc ich kopię.

Nie mogą oni jednak usunąć zestawu, który im udostępnisz. Tylko autor zestawu może to zrobić. 

Lista aktywnych filtrów z możliwością wyłączenia jednego lub wszystkich filtrów na raz

Każdorazowo gdy dodajemy lub przeszukujemy naszą listę zamówień np. z pomocą naszej wyszukiwarki moduł zapisuje listę wszystkich aktywnych filtrów w postaci prostej i szybko dostępnej listy, z możliwością wyłączenia jednego wybranego lub wszystkich filtrów naraz. Niezwykle pomocne gdy mamy kilkanaście filtrów aktywnych.

Kompletna integracja managera z modułami przewoźników od sensbit.pl

Długo oczekiwana opcja przez naszych klientów. Do tej pory każdy, kto posiadał nasz moduł integracyjny np. do obsługi Inpost, DPD, Poczty Polskiej itd. miał możliwość zbiorczego generowania przesyłek w każdym z modułu osobno. Tym razem spełniamy prośby i stworzyliśmy jeden widok listy zamówień, w której można stworzyć przesyłki każdego rodzaju.

Moduł sam wyliczy dostępne szablony przesyłek i na ich podstawie umożliwi wygenerowanie wielu przesyłek dla różnych przewoźników z jednej listy zamówień! Wystarczy stworzyć np. zestaw filtrów "do wysłania" i na podstawie tej listy utworzyć zbiorczo przesyłki. Nie ma już znaczenia czy są to przesyłki Inpost czy DPD. Moduł rozpozna, dla którego zamówienia stworzyć jaką przesyłkę i wygeneruje etykietę. Pozostawiając przy tym pełną funkcjonalność modułów integrujących. Uwaga do działania tej opcji wymagany jest zakup integracji z przewoźnikami z naszego sklepu.

Twórz przesyłki do wszystkich zamówień (bez względu na rodzaj powiązanego przewoźnika) jednym kliknięciem

W niezwykle uniwersalny sposób daliśmy możliwość tworzenia przesyłek pojedynczo do danego zamówienia lub zbiorczo do wielu zamówień jednocześnie.

Wystarczy wybrać kilka interesujących nas zamówień, zaznaczyć, że chcemy wygenerować przesyłki i po chwili każde zamówienie dostanie nową przesyłkę, a w tle pobierze się etykieta. 

Wyświetlanie prawidłowego adresu dostawy w przypadku dostawy do punktu odbioru np. paczkomatu lub punktu Poczty Polskiej.

Tak, dokładnie! Zamiast adresu dostawy klienta, moduł pobierze informacje o wybranym punkcie z innych modułów przewoźników tym samym wskazując konkretną opcję dostawy jaką wybrał klient już na etapie przeglądania listy zamówień! Wystarczy posiadać integracje z przewoźnikami pełne lub uproszczone, z naszego sklepu by cieszyć się takim ułatwieniem w swoim sklepie.

Możliwość zbiorczego wydruku faktur do zamówień

Jedną z możliwości jakie daje moduł to masowe działania. Jedną z nich jest wydruk zamówień, do tej pory każde zamówienie trzeba było generować ręcznie. 

Z naszym modułem wystarczy zaznaczyć interesujące nas zamówienia i w mgnieniu oka dostaniemy zbiorczy plik PDF z wydrukiem faktur do wybranych zamówień.

Prościej się nie da!

Dynamiczna zmiana statusu zamówienia bezpośrednio z listy

Jak często zmieniacie statusy zamówień? Na pewno codziennie! Z naszym modułem przyjdzie wam to niezmiernie łatwo gdy już bezpośrednio z listy wystarczy kliknąć na dany status zamówienia, by zobaczyć listę dostępnych statusów i wybierając ten odpowiedni zapisać zmiany w tle nie odświeżając nawet strony. Prosto i szybko.

Masowa zmiana statusów wybranych zamówień jednym kliknięciem

Interesuje Cię zmiana statusu zamówienia wielu wybranych zamówień na raz? Nic trudnego, wystarczy, że zaznaczysz wybrane zamówienia i wybierzesz opcję masowej zmiany statusu zamówienia.

W jednym miejscu wybierzesz interesujący Cię status i w tle każde zamówienie zostanie zaktualizowane w ciągu kilku sekund. To naprawdę jest możliwe!

Otwieranie szczegółów wybranych zamówień w nowych kartach jednym kliknięciem

Opcja, którą wdrożyliśmy dla jednego z klienta, może przydać się i Tobie. Wystarczy, że zaznaczysz interesujące Cię zamówienia i klikniesz otwórz w nowych kartach, a w mgnieniu oka w odpowiedniej kolejności każde wybrane zamówienie otworzy się w osobnej karcie w przeglądarce

Możliwość pobierania etykiet wygenerowanych przesyłek bezpośrednio z listy

Często zdarza się, że potrzebujesz wydrukować ponownie etykietę utworzonej wcześniej przesyłki. Już nie musisz szukać jej w każdym z modułu osobna, wystarczy odnaleźć zamówienie na liście (np. za pomocą szybkich filtrów czy wyszukiwarki) i klikając na numer przesyłki wyświetlony przy zamówieniu pobrać daną etykietę. 

Masowe drukowanie etykiet na podstawie wybranych zamówień

Dla wielu zamówień zalecamy korzystanie z masowych działań, które nie tylko uproszczają całą pracę ale przede wszystkim skracają czas potrzebny na przetworzenie zamówienia.

Wybierz wybrane zamówienia z listy i jednym kliknięciem moduł pobierze etykiety do wszystkich zamówień. Nawet jeśli pochodzą one z osobnych modułów!

Podsumowanie zaznaczonych zamówień

Ciekawa funkcja, którą będziemy rozbudowywać to statystyki wybranych, zaznaczonych zamówień. Wystarczy, że zaznaczysz interesujące Cię zamówienia, a moduł wyświetli krótkie podsumowanie.

Między innymi ile wybrano zamówień, ile jest produktów w tych zamówieniach, jaka jest ich łączna waga oraz jaka jest łączna wartość wybranych zamówień. To wszystko w zaledwie kilka chwil. 

1 - wymaga zainstalowania i posiadania aktywnych modułów przewoźników pozwalających na wybór punktu w koszyku klienta od sensbit.pl

2 - wymaga zainstalowania i posiadania aktywnych modułów przewoźników pozwalających na utworzenie przesyłki bezpośrednio z panelu administratora PrestaShop

Podobne Przydatne narzędzia

RABAT 5%NA START ZARABIAJZ NAMI RABATYDLA AGENCJI