Wsparcie Sensbit

Dla naszych klientów oferujemy narzędzie szybkiego kontaktu z ekipą Sensbit.

Za jego pomocą możesz bezproblemowo skontaktować się z osobami, którzy w ciągu 48 godzin (zwykle w ciągu tego samego dnia) skontaktują się z tobą i omówią Twój problem.

Możesz zarówno pisać pytania odnośnie działania modułu czy sklepu, jak i również wyrazić opinię o naszej firmie lub module. W przypadku gdy masz problem z działaniem modułu lub sklepu to również możesz go zgłosić, a my spróbujemy go jak najszybciej rozwiązać.

Kontakt ze wsparciem Sensbit jest darmowy, jednakże rozwiązanie problemów lub pomoc przy sklepie może być dodatkowo płatne, o czym na pewno zostaniesz poinformowany w trakcie rozmowy.

W wysyłanej wiadomości oprócz danych z formularza dołączymy za Ciebie nazwę modułu, jego wersję oraz link do sklepu, z którego zgłaszany jest problem. Pomoże to w szybkiej diagnozie, a Tobie przyspieszy zgłaszanie problemu.

Mamy nadzieje, że nasze narzędzie nie sprawi Ci żadnych kłopotów, a gdyby wymagało ulepszeń to śmiało możesz zgłosić swoje uwagi za jego pomocą. Opinie również mile widziane!

Pozdrawiamy,

Sensbit

Loading...